President Shuntaro Furukawa meldt tijdens Nintendo’s jaarlijkse aandeelhoudersvergadering dat ze graag “acties” willen ondernemen zodat Ring Fit Adventure aantrekkelijk blijft voor spelers.
“Als we het hebben over toekomstige ontwikkelingen, dan kan ik geen specifieke plannen benoemen, maar ik wil graag meerdere acties ondernemen zodat veel mensen dit spel kunnen blijven spelen”, zei Furukawa tijdens de Q&A. De vraag ging overigens of er ook ooit een Ring Fit Adventure 2 gaat komen. Zijn woorden duiden er dus op dat we in eerste instantie meer van het origineel gaan zien.
Furukawa benoemt daarnaast dat Ring Fit Adventure daarnaast populair is in Aziatische landen als Korea, Taiwan en Hong Kong – ondanks dat Nintendo’s voornaamste doelgroepen Japan, Amerika en Europa zijn.
Ring Fit Adventure is een bijzondere eend in de bijt. Deze intensieve fitnessgame verscheen in oktober 2019, en was in eerste instantie een gematigd succes. De coronacrisis zorgde er echter voor dat het aan ongelofelijk aan populariteit won: er zijn 7.38 miljoen stuks verkocht tussen april 2020 en maart 2021. Onze Dreon trok in ieder geval zijn fitnessoutfit aan voor onze videoreview!
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
6 jul 21 om 12:28
#352
60 XP | 12 comments
Pff dat is lekker vaag. Zou graag updates of DLC hiervoor zien!