De makers van Super Mario Bros. Wonder tonen een aantal ongebruikte Wonderbloem-effecten tijdens de Game Developers Conference gisteren.
Een van de effecten was dat Mario een gigantische 8-bitshoofd kreeg. Al deze blokjes kunnen echter vernietigd worden door vijanden en obstakels, dus het is de bedoeling dat je voorkomt dat dat gebeurd. Hier toonde Nintendo zelfs een prototypelevel van.
Andere ideeën hadden te maken met levels die je als een puzzel weer in elkaar moest zetten, Mario die verscheidene gekke vervoersmiddelen gebruikt zoals een eenwieler en Yoshi die met zijn tong vijanden probeert te pakken.
De beelden zijn gedeeld door X-gebruiker Chris Kohler.
Super Mario Bros. Wonder concepts and prototype levels: pic.twitter.com/YYRvPDxnQV
— Chris Kohler says PLAY LLAMASOFT! (@kobunheat) March 20, 2024
Prototype level cut from Mario Wonder: pic.twitter.com/MfxTs70HQE
— Chris Kohler says PLAY LLAMASOFT! (@kobunheat) March 20, 2024
Super Mario Bros.-legende Takashi Tezuka sprak tijdens de Game Developers Conference over het spel, samen met de director van Super Mario Bros. Wonder, Shiro Mouri. Ze vertelden over de ideeën die ze hadden, en hoe ze de game zo kindvriendelijk mogelijk konden maken.
Tezuka zei in een eerder interview dat ontwikkelaars van Super Mario Bros. Wonder “meer vrijheid dan ooit” hadden. In totaal waren er meer dan 2.000 mogelijke Wonder-effecten bedacht. De beste man legde eerder ook uit waarom de timer uit levels is weggehaald.
Super Mario Bros. Wonder is sinds 20 oktober 2023 verkrijgbaar voor de Nintendo Switch.
Wat vind jij van deze ongebruikte Wonder-effecten? Was er eentje die je graag terug had gezien in het spel? Laat het weten in de reacties!
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!