In een gesprek met GamesIndustry.biz vertellen verschillende indie-ontwikkelaars over hun ervaringen met de Nintendo Switch 2-devkits.
Ze geven aan dat de situatie vergelijkbaar is met die van de originele Nintendo Switch. Tony Gowland van Ant Workshop zei hierover het volgende:
“De indie-mensen die ik ken en die met succes kits hebben weten te bemachtigen, werken aan games die de extra kracht van de Switch 2 nodig hebben…” Gowland vervolgt:
“Ik denk dat, vanwege de uitgebreide backwards compatibility, hun [Nintendo’s] huidige prioriteit is om kits te leveren voor titels die geen OG Switch-versie in de maak hebben – dat was tenminste de indruk die ik kreeg toen we contact opnamen over Into the Restless Ruins.”
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
27 jun 25 om 06:48
#17571
5005 XP | 977 comments
Deze zouden wat mij betreft ook in overvloed beschikbaar moeten zijn. En blijkbaar communiceert N ook niet met de kleinere ontwikkelaars....herkenbaar.
27 jun 25 om 14:19
#17582
2999 XP | 571 comments
Nintendo wederom met verkeerde prioriteiten. Stoer zeggen dat ze 8 miljoen consoles kunnen leveren, maar op tijd een paar duizend devkits niet.
treurig.
28 jun 25 om 00:20
#17588
133 XP | 26 comments
Hoe moet ik zo’n devkit eigenlijk voor me zien? Is dat een handleiding met hoe te programmeren voor de switch 2? Kan dat niet digitaal verzonden worden?
28 jun 25 om 00:20
#17589
133 XP | 26 comments
Hoe moet ik zo’n devkit eigenlijk voor me zien? Is dat een handleiding met hoe te programmeren voor de switch 2? Kan dat niet digitaal verzonden worden?