Hieronder zijn de volledige patchnotes voor de aankomende update te lezen (vertaald):
NIEUWE TOEVOEGINGEN
- een speedrun-timer toegevoegd die aan- en uitgezet kan worden met de tilde ~ toets op het toetsenbord of door op de rechter joystick op het gamepad te klikken terwijl je in een level of op het kaartscherm bent
- een optie om scènes over te slaan toegevoegd aan de 4-boss intro- en outroscènes
- een optie voor het overslaan van scènes toegevoegd aan de Credits en de functie voor snel vooruitspoelen gewijzigd zodat deze wordt geactiveerd door op Onder te drukken in plaats van op A of B, die nu worden gebruikt om over te slaan
- functie toegevoegd voor de Gatling Bit die hem naar bepaalde controlepunten verplaatst als hij is achtergelaten in de levels 2-3, 4-3 en 4-4
GAMEPLAY-WIJZIGINGEN
- 1-BOSS veranderd zodat de reuzenkever vanuit meer hoeken kan worden neergehaald als hij op het plafond staat
- 1-BOSS veranderd zodat er minder spookkogels worden afgevuurd in de fase 3 burst-sequenties, maar met een grotere tussenruimte zodat hetzelfde gebied wordt bestreken, maar minder dicht.
- Tijdaanvalvereisten voor level 2-A, 3-2 en 3-4 veranderd om vergevingsgezinder te zijn.
- de optie voor het schudden van het scherm is veranderd, zodat bij 0 hits stop ook is uitgeschakeld
- Sticker gacha machines veranderd zodat de drop rates zwaarder wegen in het voordeel van stickers die ontbreken in de collectie van de speler.
- de 4-BOSS fase 2 arena veranderd zodat grijppunten nu in de onderste hoeken verschijnen om spelers meer kansen te geven om te herstellen van een val
- Naro’s schedelprojectielen in 4-BOSS veranderd zodat ze allemaal ontploffen als de speler schade oploopt, zodat ze nooit een extra punt schade toebrengen op het moment dat de speler herstelt.
BUGFIXES
- Probleem verholpen waarbij meer dan één BGM-plaat kon verschijnen in het stickerboek.
- Probleem verholpen waarbij als een gatlingbit en een sleutel dicht genoeg bij elkaar werden gedropt, geen van beide kon worden uitgerust.
- probleem met NarMortar-vijanden opgelost, zodat het indrukken van grapple tijdens het verwijderen van hun baldakijn de speler niet langer buiten de grenzen teleporteert naar het beginpunt van het podium als de invoer in hetzelfde frame plaatsvindt als wanneer het grapple-punt is uitgeschakeld.
- de Mary Poppins-glitch gerepareerd om onrust te zaaien in de speedrunninggemeenschap (sorry)
- probleem verholpen waarbij het geluid kon wegvallen na het herladen vanuit een controlepunt
- probleem verholpen waarbij checkpoints sommige niet-kritieke gegevens tussen saves, zoals speeltijd, verkeerd konden bevatten
- probleem opgelost waarbij het soms mogelijk was om vast te komen zitten tussen punten op het kaartscherm als de speler bewoog voordat een nieuw pad volledig was onthuld
- probleem opgelost waarbij spelers geblokkeerd konden raken tijdens een vallende ijsblokpuzzel in 3-4 als ze dingen in een bepaalde volgorde deden
- probleem opgelost waarbij de speler vast kon komen te zitten als er een ijsblok op hem viel
- probleem verholpen waarbij de achtergrondmuziek van de intro-stam in 3-2 niet werd afgespeeld als de speler de opstartanimatie van de boor oversloeg
- probleem opgelost waarbij een bepaalde animatie in 3-Boss de aanvalsfase van Mint niet kon voortzetten als deze werd onderbroken door de speler die schade toebracht, waardoor deze bleef hangen
- probleem verholpen waarbij het mogelijk was om de voortgang te blokkeren door terug te gaan door het level na het verlaten van de mech op een bepaald punt in stages 4-2
- probleem verholpen waarbij kanonnen bevroren in ijsblokken nog steeds konden worden betreden als de speler al in boormodus was
- verschillende problemen met het levelontwerp verholpen waardoor spelers op onprettige manieren buiten hun grenzen konden komen
- probleem verholpen waarbij een failsafe die bedoeld was om de speler in een open positie te plaatsen als hij op de een of andere manier vast kwam te zitten bovenop een vast object, onjuist kon worden geactiveerd en de speler aan de verkeerde kant van muren of buiten de bounds kon plaatsen
- probleem verholpen waarbij Naro kon blijven hangen in de overgang naar fase 1 deel 2 als deze werd geactiveerd tijdens een van zijn valaanvallen
- probleem verholpen waarbij Naro’s schedelprojectielen de speler konden doden tijdens het button-mashing evenement om hem te verslaan.
Pepper Grinder is een 2D-actie-avontuur waarin je als een meisje genaamd Pepper speelt. Ze heeft een grote passie voor schatzoeken en dat doet ze samen met haar superkrachtige boormachine die Grinder heet. Helaas heeft ze een schipbreuk geleden en is ze door de Narlings beroofd van haar schat. Daarom gaat ze samen Grinder op avontuur om haar schat terug te krijgen. Onze Mitch beloonde Pepper Grinder met een 8,5 in zijn review en noemde het “die zeldzame 2D pixel-game die met kop en schouders boven de meute uitsteekt.”.
Deze aankomende update voor pepper Grinder zal ergens de komende weken live gaan, een specifieke datum is nog niet gegeven.
Heb jij Pepper Grinder al gespeeld en kijk je al uit naar deze aankomende update? Laat het ons weten in de comments!
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!