Dragon Ball Z: Kakarot is meer dan 8 miljoen keer verkocht. Om dat te vieren heeft de ontwikkelaar speciale artwork gedeeld op social media.
Dragon Ball Z: Kakarot verscheen in 2020 en was volgens Mitch beter dan de anime: “de toffe presentatie en uitgestrekte, maar goed gevulde open wereld brengen de wereld van DBZ tot leven als nooit tevoren.” Het is een mix van open world RPG en arena fighter van de maker van de Naruto: Ultimate Ninja Storm-games. Je kruipt in de huid van de Son Goku (Kakarot) in een avontuur waarin je je eigen weg kiest en vecht tegen de grootste slechteriken uit de serie. Daarbij werk je samen met oude bekenden uit de manga en animeserie, stijg je in niveau, voer je optionele missies uit en speel je steeds meer nieuwe vaardigheden vrij.
Nu de game meer dan 8 miljoen keer is verkocht (verdeeld over alle platforms waarop hij uitkwam), heeft de ontwikkelaar op X speciale artwork gedeeld om het samen met de fans te vieren:
Over 8 millions of you have shown your support for DRAGON BALL Z: KAKAROT.
Thank you for helping us reach this great milestone – we hope you look forward to what’s coming next! #DBZK pic.twitter.com/c8TnMYbW0o
— Dragon Ball Games (@dragonballgames) July 4, 2024
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
5 jul 24 om 14:19
#13937
3126 XP | 578 comments
Hele toffe game. Als je van DB(Z) houdt, dan ga je hiervan genieten. Inclusief alle DLC heb ik meer dan 100 uur hierin gestoken. Heel erg van genoten, hoop dan ook zeker dat toekomstige DBZ games de 'Switch 2' aandoen!