Statement van The Pokémon Company International over de huidige vraag en aanbod problemen(vertaald):
We zijn op de hoogte van het feit dat fans moeilijkheden ondervinden met hun aankopen te kunnen doen voor (Trading Card Game)TCG producten door de grote vraag ernaar. We begrijpen dat dit voor veel teleurstelling zijn bezig om zo snel mogelijk meer producten te maken van de TCG producten die hieronder lijden. Reprints van de producten worden zo spoedig als mogelijk geleverd bij winkels.
Voor toekomstige TCG sets zijn we bezig onze productie te verhogen om zo de hoeveelheid producten bij release te vermeerderen. We zullen dit doorzetten om zo veel mogelijk producten te (re)printen en zo winkels,inclusief het Pokémon Center, te kunnen voorzien.
Voor Pokémon TCG product releases van het Pokémon Center, zijn we toegewijd om de koopervaring vloeiender te laten lopen en technologie toe te passen die helpt de producten in de handen van de fans te krijgen. Momenteel heeft het Pokémon Center een virtuele wachtrij geïmplementeerd voor bepaalde producten om de koopervaring te verbeteren wanneer er veel mensen de site bezoeken. We gaan meer mogelijkheden onderzoeken om maatregelen neer te zetten die de ervaring verbeterd voor Pokémon Center bezoekers.
We willen de community bedanken voor het geduld en de support, terwijl wij ervoor proberen te zorgen dat Pokémon TCG producten bij fans beland.
Haal jij nog wel eens Pokémon kaarten? Laat het ons weten in de reacties!
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
28 mrt 25 om 13:33
#16064
6784 XP | 1257 comments
Ik zou me als scalper inmiddels echt kapot schamen dat ze hier zoveel aan moeten doen... helaas hebben echte scalpers hier waarschijnlijk enorm veel lak aan of voelen ze zich zelfs trots hierop.
28 mrt 25 om 17:43
#16073
2329 XP | 456 comments
Beter voor de fans nu er meer geprint gaat worden. Beter voor Pokemon company die meer zal verkopen. Slechter voor scalpers. Hopelijk slecht genoeg zodat t niet zo'n groot probleem meer zal zijn