Gamescom in Duitsland is het grootste game-evenement van het Europa. Hoewel Nintendo dit jaar niet aanwezig is, lijkt The Pokémon Company wel aanwezig te zijn dit jaar.
Over iets meer dan een maand gaat Gamescom weer van start. Nintendo heeft eerder al aangegeven niet aanwezig te zijn deze zomer. The Pokémon Company is echter wel aanwezig, dit blijkt uit een post op X (Twitter).
Naast The Pokémon Company worden ook Sony, Square Enix, THQ Nordic, Ubisoft en Xbox genoemd. Daarnaast heeft Gamescom ook een aantal andere posts geplaatst waar ze 2K, Amazon games, Bethesda, Blizzard, Capcom, EA en andere grote namen aankondigen.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
20 jul 2024
#14027
2457 XP | 392 comments
The Pokemon Company heeft waarschijnlijk een Playlab staan waar je verschillende exclusieve goodies kan krijgen, het kaart spel kan spelen en VGC kan uit proberen
20 jul 2024
#14029
6542 XP | 451 comments
Leuk!
21 jul 2024
#14032
6927 XP | 1316 comments
Het is al weer een tijdje geleden dat we een Pokemon Presents kregen, dus ik ben zelf eigenlijk een beetje benieuwd of er een in augustus komt. Wellicht met een Pokemon Z-A trailer?
21 jul 2024
#14038
9349 XP | 1809 comments
misschien komen ze naast pokemon sleep en dat tanden poetsen nu ook met een app om te schijten.
22 jul 2024
#14041
746 XP | 140 comments
Eindelijk, Pokemon Poep version en Pokemon Pis version