Kamiya doet flink zijn best om deze games onder de aandacht te brengen bij Capcom.
In het tweede deel van “Memories unblocked with Ikumi Nakamura” van het YouTube Kanaal Unseen, zegt Kamiya dat hij graag aan nieuwe delen uit de Okami en Viewtiful Joe-franchises zou willen werken. In het interview heeft hij het samen met Ikumi Nakamura (bekend als Art Director van The Evil Within) over de enquete die Capcom een tijdje geleden gehouden heeft. Hieruit kwam naar voren dat veel gamers graag een nieuwe Okami willen zien. Hierover zegt hij (vertaald):
“Aangezien wij hier samen aan gewerkt hebben, weet jij ook dat het verhaal halverwege geëindigd is. Ik voel me erg rot over het feit dat we het zo gelaten hebben. Zo voel ik me bijvoorbeeld ook over het stripverhaal “Bastard”. Als in, wanneer verschijnt de rest nu? Ik wacht er al eeuwen op. Ik denk dat ik dood ben voordat ik de rest te lezen krijg. Dus ik denk dat makers de plicht hebben om sequels te maken, die fans graag zouden willen zien. Al klink ik nogal almachtig, het is wel een tijdje geleden dat ik Okami naast me neer heb gelegd. Maar het voelt nog altijd alsof ik mijn plicht niet heb vervuld. Dus Capcom-san, laten we het alstublieft samen doen.”
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
21 jul 2024
#14034
6562 XP | 1278 comments
Ja graag.
21 jul 2024
#14037
6542 XP | 451 comments
Go for it!
22 jul 2024
#14039
2922 XP | 572 comments
Een Okami 2 (geen okamiden) pleaseeeeee!!!
Het eerste deel was zooo ontzettend leuk. In mijn top 3 beste spellen allertijden.