Nintendo Music werkt nu op browser, tablet en in de auto

  • Nieuws

  • 6 dagen geleden

  • Mitch

  • 2

Nintendo Music krijgt extra functionaliteiten.

Nintendo Music, de muziek-app van Nintendo, ontvangt een upgrade die een aantal nieuwe features toevoegt.  Deze maken het mogelijk om op meer manieren dan voorgeen Nintendo-muziek te luiseren. Zo werkt de app nu in Browsers als Edge en FireFox en is er ook een tablet-versie gelanceerd voor iOS en Android-tablets. Tot slot voegt de update ook support toe voor de CarPlay functionaltiteiten van die laatste twee besturingssystemen. Nintendo deelde een trailer die de features toelicht.

Nintendo Music is beschikbaar sinds 31 oktober 2024 op de app stores van Google en Apple. De dienst is alleen te gebruiken voor Nintendo Switch Online-leden: hetzelfde abonnement dat je ook nodig hebt om op de Switch (2) online te spelen.

Ben jij blij met deze nieuwe features of mis je nog iets aan de app? Laat het weten in de comments!

Like dit bericht:

Over Mitch

Mitch houdt van Nintendo, maar schuwt kritiek op het bedrijf niet. Als Community Manager houdt hij de sfeer op N1 graag relaxed en gezellig. Je mag hem altijd uitdagen voor een potje Smash of Mario Party in de N1-Discord!

Lees meer over Mitch

Recente artikelen

Crazy Taxi: World Tour aangekondigd voor Nintendo Switch 2

0

Nieuws Crazy Taxi: World Tour aangekondigd voor Nintendo Switch 2

07-06-2026

1

Erik

Final Fantasy VII Rebirth – De mogelijkheden zijn eindeloos

4

Review Final Fantasy VII Rebirth - De mogelijkheden zijn eindeloos

02-06-2026

3

Jeroen

Mario Kart World Bowsers Castle

2

Nieuws Mario Kart World racet naar Nintendo Music

02-06-2026

1

Mitch

Discussieer met ons mee! 2

Selan

5 dagen geleden

#21149‍

4710 XP | 885 comments

Dit is dan weer een prima update. Had bij de launch al beschikbaar moeten zijn, maar vooruit

Apenknul

5 dagen geleden

#21154‍

6868 XP | 1305 comments

Ik ben erg tevreden over Nintendo Music. Ik luister het steeds vaker en vaker, zeker gezien Animal Crossing GCN erop is gekomen, haha. Daar ben ik Nintendo erg dankbaar voor.

De webapp is erg mooi, en de UI is erg overzichtelijk. Hier ben ik erg blij mee als ik thuiskom van werk. Ik vind telefoon apps nooit echt leuk, omdat het een klein scherm bevat, en Tablets vind ik weer onhandig. De PC versie laat je wel thuis, en heeft alle wensen, maar het geluid uit mijn speakers is echt fenomenaal.