Terugkijken: Mitch geeft Breath of the Wild een waardig afscheid

  • Livestream

  • 3 mei 23 om 22:58

  • Mitch

  • 6

Nog één keer met de community Breath of the Wild beleven.

Yes, het is weer tijd voor een nieuwe stream en een echte klassieker: Breath of the Wild! We duiken de natuur in, gaan wat klooien met physics en sluiten natuurlijk af met een bestorming van Hyrule Castle. Met Tears of the Kingdom in het vooruitzicht, geven we Breath of the Wild zo een waardig afscheid. Kom dus lekker hangen in de chat, want dit wil je niet missen!

De Zelda-hypetrein vertrekt woensdag 3 mei om 20:30 van spoor Twitch!

EDIT: was lachen, check hieronder de stream terug!

Wees welkom in het Koopa Café!

Join onze N1 community in het altijd gezellige Koopa Café! Pak een drankje erbij en geniet van goede gesprekken met bezoekers en gezellige stream-avonden met de crew! Het Koopa Café streamt iedere week op Twitch, heeft een eigen podcast én is 24/7 open op Discord. Hier vind je ook gemakkelijk andere Nintendo-fans om Mario Kart, Party, Pokémon, Smash, Splatoon, Rocket League en meer mee te spelen! Heb je nog geen account voor Discord? Dan kun je jezelf gratis aanmelden via deze link: discord.com/register

Like dit bericht:

Over Mitch

Mitch houdt van Nintendo, maar schuwt kritiek op het bedrijf niet. Als Community Manager houdt hij de sfeer op N1 graag relaxed en gezellig. Je mag hem altijd uitdagen voor een potje Smash of Mario Party in de N1-Discord!

Lees meer over Mitch

Recente artikelen

Hi-Fi Rush krijgt PEGI-score voor Nintendo Switch

0

Nieuws Hi-Fi Rush krijgt PEGI-score voor Nintendo Switch

30-04-2024

3

Rik

Pokémon TCG Live lanceert officieel op 8 juni 2023

1

Nieuws Pokémon TCG Live lanceert officieel op 8 juni 2023

04-05-2023

1

Erik

Super Dungeon Maker – Een ode aan 2D Zelda dungeons

6

Review Super Dungeon Maker - Een ode aan 2D Zelda dungeons

03-05-2023

5

Thijmen

Discussieer met ons mee! 6

Robin

1 mei 23 om 15:31

#9708‍

3176 XP | 469 comments

Hype!

Paul

2 mei 23 om 09:49

#9716‍

3799 XP | 658 comments

Ik ben vooral benieuwd of er dingen zijn je nu niet kan doen, maar vanaf 12 mei wel!

rob1N

2 mei 23 om 15:46

#9720‍

5416 XP | 1043 comments

Ik zag stiekem al wat van die QOL improvements waar ik gelukkig van word. Het zal vast wel prettiger werken allemaal en sommige dingen die je voorheen niet kon, kunnen nu misschien wel. Ik ben in ieder geval super hyped voor eventuele donkere dungeons en voor het in elkaar knutselen van vehicles.

rob1N

3 mei 23 om 23:39

#9738‍

5416 XP | 1043 comments

OMFG dat je ook nog af gaat bij die final Ganon fight... dat ding valt je letterlijk nooit aan en schiet alleen zo nu en dan een dikke straal recht vooruit maar jij loopt er met paard en al in. xD

Mitch

4 mei 23 om 00:35

#9739‍

3075 XP | 478 comments

Ik wilde voor de dramatisch finish gaan

Tamadachi

13 mei 23 om 12:16

#9856‍

5159 XP | 640 comments

Nou, ondanks dat het Mitch niet is gelukt om het Meesterzwaard met een kampvuur te verkrijgen en hij welgeteld 11 keer is dood gegaan voor en in Hyrule Castle was een vermakelijke livestream om hem voor de laatste keer Calamity Ganon zien te verslaan!