Vanavond 20:00 uur - N1-UP bij talkshow Frant

  • Livestream

  • 29 jan 23 om 11:13

  • Dreon

  • 3

N1-UP is uitgenodigd voor een talkshow!

Onze eigen Dreon gaat N1-UP vertegenwoordigen in de tweede aflevering van de Frant Talkshow. Deze talkshow, georganiseerd door streamers Ant-quipment en FransjeK, is bedoeld om verschillende gaming communities dichter bij elkaar te brengen en wij zijn hier ook voor uitgenodigd. De talkshow zal zowel onderwerpen bevatten over videogames als dagdagelijkse zaken. Schuif gezellig aan in de chat en misschien word je wel geïntroduceerd aan nog meer leuke streamers.

De stream is dinsdagavond om 20:00 uur te bekijken op het kanaal van Ant-quipment.

Like dit bericht:

Over Dreon

Liefhebber van JRPG's als Xenoblade Chronicles maar ook westerse RPG's zoals Baldur's Gate en Divinity: Original Sin 2. Verder is hij nog steeds groot fan van Zelda, zelfs zo erg dat hij Majora's Mask op zijn rug heeft laten tatoeëren. Als PR Manager zorgt hij voor de contacten met uitgevers en gamebedrijven, verder maakt hij ook graag video's waarin hij af en toe zelfs in een roze hemd te zien is.

Lees meer over Dreon

Recente artikelen

Nieuwe Zelda: Tears of the Kingdom-merch onthuld voor Japan

0

Nieuws Nieuwe Zelda: Tears of the Kingdom-merch onthuld voor Japan

27-04-2024

0

Thijmen

Tweede serie Fire Emblem Engage-iconen toegevoegd aan NSO

0

Media Tweede serie Fire Emblem Engage-iconen toegevoegd aan NSO

29-01-2023

2

Jeroen

Gerucht: Pre-orders Advance Wars openen binnenkort

6

Nieuws Gerucht: Pre-orders Advance Wars openen binnenkort

29-01-2023

5

Robin

Discussieer met ons mee! 3

Tamadachi

29 jan 23 om 11:31

#8478‍

5155 XP | 640 comments

Wat aardig dat vriend van de podcast Ant-Quipment nadat jullie hem een keer hebben uitgenodigd ook Dreon een keer in zijn talkshow uitnodigt! Ik kijk er in ieder geval naar uit want het is een mooie gelegenheid om andere streamers te ontdekken met dit goed georganiseerde initiatief!

Zool

29 jan 23 om 15:55

#8483‍

1938 XP | 364 comments

Is sat Juultje bovenaan links?

Dre

29 jan 23 om 22:37

#8484‍

2702 XP | 217 comments

Het regelen ging allemaal wat vlug en ik ken helaas nog niet alle streamers, maar ik weet dat ze JanineAndreax heet.