Bekijk hier de Pokémon Presents-livestream [CEST 15:00 uur]

  • Livestream

  • 18 aug 21 om 14:00

  • Erik

  • 3

Vanaf 15:00 uur kun je op deze pagina de Pokémon Presents van 18 augustus bekijken.

De presentatie staat in teken van Pokémon Brilliant Diamond, Pokémon Shining Pearl en Pokémon Legends: Arceus. Daarnaast kunnen we volgens The Pokémon Company “meer” verwachten. Het duurt ongeveer 28 minuten; de langste Pokémon Presents tot nu toe.

The Pokémon Company kondigde de presentatie vorige week vrijdag aan. Naderhand vind je al het nieuws op N1-UP.

Heb je er zin in? Nog bepaalde verwachtingen voor vanmiddag? Laat het ons weten in de reacties!

Dit betreft de Engelse versie van de presentatie. Nintendo heeft laten weten dat er ditmaal geen Nederlandse versie beschikbaar is.

Like dit bericht:

Recente artikelen

Hoofdafbeelding bij Dit is de openingsvideo van One Piece Odyssey op de Nintendo Switch

0

Media Dit is de openingsvideo van One Piece Odyssey op Nintendo Switch

17-05-2024

1

Erik

Ontdek de Hisui-regio in nieuwe Pokémon Legends Arceus trailer

20

Media Ontdek de Hisui-regio in nieuwe Pokémon Legends Arceus trailer

18-08-2021

6

Mitch

Fortnite’s nieuwste spelmodus is net Among Us

2

Nieuws Fortnite's nieuwste spelmodus is net Among Us

17-08-2021

0

Erik

Discussieer met ons mee! 3

Erik

18 aug 21 om 15:36

#1198‍

5038 XP | 362 comments

Dat was awesome. Wat ziet Pokémon Legends: Arceus er dope uit.

Yosher

18 aug 21 om 15:41

#1199‍

5950 XP | 1102 comments

Legends was dan ook het enige wat ze lieten zien dat er echt goed uitzag. D/P remakes vind ik nog steeds gewoon raar uitzien (iets dat ik bij de Link's Awakening remake dan weer niet had, vreemd genoeg), en al die mobiele gacha troep mogen ze houden.

 

Legends ben ik ook nog niet 100% over verkocht maar gaat wel meer de goede kant op, ziet er in ieder geval naar uit dat ze er weer eens wat liefde in hebben gestoken, dat is alleen maar goed!

Kitty

18 aug 21 om 16:13

#1207‍

766 XP | 60 comments

Daar ben ik het mee eens! Ziet er een beetje zoals die poppetjes met grote hoofden die je op je dashboard in de auto zet. Ik vond het sowieso toen al geen leuke delen, denk niet dat een grafische update dat beter gaat maken.