Op de één of andere manier lijken de rogue-likes binnen te stromen op Nintendo-platformen. Een paar weken geleden mochten we de verrassend goede The Binding of Isaac op de Nintendo Switch verwelkomen, nu hebben we GoNNER. Het heeft een unieke stijl met donkere ondertonen, maar hoe leuk is het spel? Er zijn platformerelementen, wat zonder meer interesse oproept. Ik besloot er maar eens diep in te duiken!
Dood is geen zonde
De beste manier om GoNNER te omschrijven is als 2D-platformer met rogue-like invloeden. Je speelt als het mannetje Ikk met het doel om walvisvriend Sally op te vrolijken. Je moet voorwerpen opsporen in donkere omgevingen, verspreid over vier werelden. Waarom? Dat legt de game niet uit, maar uiteindelijk maakt het allemaal niet uit. De reis is belangrijker en gevuld met alle ongemakken van een rogue-like: pittige bazen, verscheidene geheimen en levels die elke keer veranderen.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!