Nintendo Nederland heeft een tweet gedeeld van de gloednieuwe Driekleurenoorlog.
In de Splatfest wordt een nieuwe grondoorlog geïntroduceerd: de Driekleurenoorlog. De eerste ronde van Splatfest is de twee kleurenoorlog. De tweede ronde wordt een driekleurenoorlog. In deze mode begint het team wat aan kop staat in het midden met zijn vieren. Het andere team wordt opgesplitst in twee nieuwe teams van twee man met elk een andere kleur. Of er hierdoor een grotere kans wordt gecreëerd moeten we zelf gaan ervaren.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
18 aug 2022
#6376
8768 XP | 1632 comments
Dit is gewoon letterlijk de footage van de trailer, niks nieuws dus.
Maar leuk dat ze het nog even delen.
18 aug 2022
#6381
2457 XP | 392 comments
de Hype continueert
18 aug 2022
#6382
6997 XP | 882 comments
Sterker nog: het youtube-kanaal had dit ook gelijk in nasleep van de Direct online staan
Maar ja, alle normies moeten nog gehypet worden, he?