Nintendo Nederland deelt een tweede artikel waar Sakurai reflecteert over de verschillende vechtersaankondigingen.
Vorige week kregen we deel één waar Sakurai terugdacht aan de verschillende vechtersaankondigingen die plaatsvonden ten tijden van Super Smash Bros for 3DS & Wii U. Nu is ook deel twee gepost en hier gaan we dieper in op Super Smash Bros. Ultimate dat op 07 december 2018 op de Nintendo Switch verscheen en Mink gaf de gaf de game een 9.6.
Deel twee van onze terugblik op de vechteronthullingen voor #SmashBros staat helemaal in het teken van #SmashBrosUltimate!
Lees wat director Masahiro Sakurai te zeggen heeft over iedere onthulling: https://t.co/wPLHN5pXE4
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) March 31, 2022
Het artikel sluit met het volgende:
We hopen dat je hebt genoten van een terugblik op al deze onthullingsfilmpjes met commentaar van meneer Sakurai.
In de loop van de Super Smash Bros.-serie zijn er ontzettend veel nieuwe vechters onthuld. Dankzij jullie steun hebben we al deze vechters kunnen toevoegen en deze filmpjes kunnen uitbrengen.
We hopen dat jullie veel plezier blijven beleven aan Super Smash Bros. Ultimate nu de volledige verzameling vechters is onthuld!
Wat was jullie meest memorabele toevoeging in Super Smash Bros. Ultimate? Laat het ons weten in de comments!
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
31 mrt 22 om 17:51
#4276
4418 XP | 835 comments
Ik ben nog steeds van mening dat de Fighters Passes wel beter hadden gekund. Niet omdat ik zo graag CJ er in wou, sure is ook een reden. Maar er zitten in de DLC zo veel RPG characters in, wat ik zo veel minder vind. 6 RPG reps, 3 Fighting game reps, 1 Surival game rep en 1 Platform game rep. Ik had sowieso Joker, Byleth en Pyra/Mythra kunnen missen voor andere characters. Ja, CJ (of Arthur Morgan) is er een van, maar ik had ook graag Kunio-kun van River City Ransom gezien als Beat 'm Up game rep, of Phoenix Wright als Visual Novel rep. Een indie rep in de vorm van de Among Us Impostor (al was het daar veels te laat voor), of Worms. Samba de Amigo als classic rythm game rep. Zo'n gemiste kans.
1 apr 22 om 15:12
#4301
6385 XP | 1235 comments
Ik denk dat uiteindelijk iedereen wel een ander roster in gedachten had. Niemand zat op bijvoorbeeld Byleth te wachten of Kazuya. Ergens vind ik het jammer dat er is gekozen voor third parties en niet voor Nintendo's eigen materiaal. Ik mis nog steeds Dixie Kong Paper Mario en Waluigi wel in het totaal plaatje. =(
Eigenlijk alles wat nu naar Assist Trophies is gegaan, had potentie.
1 apr 22 om 16:53
#4304
3717 XP | 557 comments
Daar kan ik wel op inspringen want Byleth was, na de launch van Fire Emblem: Three Houses, wel één van de personages die ik graag in Smash wou. Voornamelijk omdat het een neutrale keuze van Three Houses zou zijn en niet één van de Three House Lords. De enige reden dat het voor vele een zure appel is, is omdat ze Fire Emblem al zo vol hadden gegooid in eerdere delen.
Corrin vond ik overbodig en Lucina werd pas logisch nadat ze met echoes gingen werken (en dan persoonlijk zou Chrom nog steeds logischer zijn imo). Fire Emblem zou in principe in een volgend deel door kunnen met: Marth, Robin, Ike en Byleth en eventueel een personage van een nieuwe FE game. Als ze nog met echoes werken vind ik echoes van Lucina, Roy of Chrom niet erg omdat het in principe swaps zijn. Desnoods geef je Marth een Lucina costume :p
Tekken als franchise was logisch. Zeker kijkend dat Bandai Namco alleen nog maar Pac-Man in Smash had. En als ik kijk naar de uitvoering van het personage vind ik het echt super. Tevens was ik blij met Pyra/Mythra omdat ook Xenoblade 2 een fantastische Switch game is. Ik ben blij dat er veel personages bijgekomen zijn die in het Switch tijdperk zijn geboren. Min-Min, Byleth, Aegis. Het is een mooie mix. Dat terzijde vind ik dat er zeker andere personages mogelijk waren en persoonlijk vond ik Joker een vette keuze maar geheel onnodig gezien Persona nog steeds niet op een Nintendo systeem is verschenen.