Pilotwings 64 voor Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket loopt vloeiender dan op de Nintendo 64. De game speelt nagenoeg altijd in zestig beeldjes per seconde.
GameXplain laat dit zien in een grafische vergelijkingsvideo. Op de Nintendo 64 liep Pilotwings 64 enkel bij menu’s 60FPS: in gameplay was dit ‘slechts’ dertig, en vaak nog iets daaronder. Hierdoor is er een aanzienlijk verschil tussen de twee versies.
De timer linksbovenin lijkt door de hogere framerate wel iets vreemder te lopen. Dit was ook al zo in de Nintendo 64-versie, maar is nu duidelijker te zien.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
10 okt 22 om 10:28
#7090
5899 XP | 1092 comments
Ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon een product is van het spel dat op krachtigere hardware draait en niet iets dat ze specifiek hebben gedaan voor dit spel. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
10 okt 22 om 11:06
#7091
972 XP | 87 comments
Dit klopt inderdaad. Sommige N64 games hadden een uncapped framerate, en kunnen draaien tussen de 0 en 60Hz. Op een N64 draait Pilotwings rond de 20-30Hz, maar met snellere hardware kan deze zonder aanpassingen gewoon op 60Hz draaien, die optie zat al in het spel. Ook games als GoldenEye en Perfect Dark (fingers crossed dat die ook komt!) kunnen dat, dus die zullen straks verwacht ik ook gewoon 60Hz zijn op de Switch!
10 okt 22 om 12:03
#7092
616 XP | 115 comments
Pilot Wings is vanaf aanstaande donderdag speelbaar: 13 oktober.
Waarom blijf je volhouden dat de game al speelbaar is op de Switch, Erik?
10 okt 22 om 12:21
#7093
4993 XP | 360 comments
Haha, op een of andere manier zat het in mijn hoofd gebrand dat die game al uit was. Gelukkig ben jij wel scherp Theun.
10 okt 22 om 16:34
#7096
1196 XP | 238 comments
Vond het een topgame op de 3DS. Mijn eerste keer met het spel.