Capcom heeft weer een grote game klaarstaan voor de Nintendo Switch 2: Onimusha: Way of the Sword, en laat weten hoe deze gaat draaien op het hybride systeem.
Onimusha: Way of the Sword zal in tv-stijl een resolutie van 1920 x 1080p behalen en in handheldstijl 1600 x 900p via upscaling. In principe draait de game op 30fps, maar is er ook een VRR-optie mogelijk tussen de 30 en 40fps. Dit in vergelijking met andere versies die tot 60 fps halen met een resolutie van 3840 x 2160. De game zal rond de 34,1 GB van je opslag in beslag nemen.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
5 dagen geleden
#21480
150 XP | 29 comments
als de framerate echt stabiel is op 30 a 40 fps dan ga ik dit spel zeker op S2 halen🤞🏼
Het is Capcom dus dat zal wel goed zitten gezien de hele line-up aan games die ze al naar de S2 hebben gebracht en gaan brengen.
bewerkt
5 dagen geleden
#21482
7134 XP | 1117 comments
Ze mogen hun andere releases anders ook wel die 30fps lock en 40fps lock geven
.