Nintendo of Canada is op zoek naar nieuw personeel dat de rol van ‘Nintendo Experience Specialist’ op zich wil nemen.
Deze nieuwe functie, die afgekort heel toevallig voor ‘NES’ staat, is een ondersteunende functie waarbij de zogenaamde Experience Specialisten veel contact hebben met winkelpersoneel en consumenten. Zo zullen ze onder andere trainingen, demonstraties en voorlichtingen geven over alles wat met Nintendo te maken heeft en zullen ze aanwezig zijn op verkooppunten en evenementen. Hieronder is Nintendo of Canada’s volledige beschrijving van de ‘NES’-functie te lezen (vertaald):
Nintendo Experience Specialists: (NES) zijn verantwoordelijk voor het bezoeken van verschillende verkooppunten en het bieden van ondersteuning bij persoonlijke evenementen. Deze buitendienstmedewerker is verantwoordelijk voor de interactie met consumenten en winkelpersoneel op de hem toegewezen locaties volgens een variabel rooster tijdens winkelpiekuren (weekdagen, weekenden, avonden, belangrijke promotieperiodes en feestdagen). NES zal ook ondersteuning bieden bij consumentgerichte evenementen om verkoopondersteuning, productdemonstraties, training en voorlichting over Nintendo-producten te bieden. Het algemene doel van de NES is om vraag naar Nintendo-producten te genereren en activeringen te vergemakkelijken, om uiteindelijk een glimlach te toveren op de gezichten van iedereen met wie we in contact komen.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!