Ryozo Tsujimoto (producer) en Kenji Oguru (director) spraken over het verschil tussen de grafische stijlen van deel één en deel twee van Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin. Uiteindelijk gingen ze voor een aanpak die een brede doelgroep moest aanspreken.
Tijdens het Pre-Launch Program zegt Oguru: “Dit klinkt misschien vaag, maar we wilden eigenlijk een manier vinden om een bredere doelgroep aan te spreken. Dus we begonnen onszelf af te vragen: ‘Wat betekent dit als het op graphics aankomt’, en startten met het testen van ideeën. Het eerste dat we wilden veranderen, waren de lichaamsverhoudingen en de uitstraling van de modellen – en gingen in discussie over hoeveel veranderd. We zetten uiteindelijk alle verhoudingen op z’n kop.”
Om dit kracht bij te zetten, voegt Monster Hunter Stories 2-producer Tsujimoto hier een aantal afbeeldingen aan toe (zie hieronder). Deze zetten de designs van Stories 1 en het eerste ontwerp van Stories 2 naast elkaar. Hij noemt de eerste designs “atmosferisch, met een aantal fijne schaduweffecten”. Het verhoogde zelfs zijn verwachtingen voor de uiteindelijke game.
Tijdens het Pre-Launch Program maakten ze onder andere ook een roadmap voor content na lancering bekend én deelden ze een uitgebreide releasetrailer. Benieuwd hoe de game speelt? Lees dan mijn preview! Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin ligt vanaf 9 juli in de winkelschappen voor de Nintendo Switch.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
4 jul 21 om 11:27
#285
10 XP | 2 comments
Aaah vandaar dat Kayna er zo uit ziet!
4 jul 21 om 11:52
#288
4993 XP | 360 comments
Blijft een toffe grafische stijl
4 jul 21 om 14:38
#297
163 XP | 30 comments
Die kat ziet er.... 'bijzonder' uit....