Digital Foundry heeft een technische analyse gepubliceerd van Pikmin 4. Ze zijn zeer te spreken over de Nintendo Switch-titel.
De positieve resultaten hebben onder andere te maken met de overstap naar de Unreal Engine. De resolutie is omhoog gegaan ten opzichte van Pikmin 3, en ook de belichting is verbeterd. Ook is dit het eerste Pikmin-spel dat gebruik maakt van anti-aliasing.
Pikmin 4 loopt dankzij dynamische resolutie in 900p in tv-stijl en 720p in handheldstijl. Het loopt over het algemeen in een stabiele 30fps, maar er zijn wel haperingen te bespeuren als je bijvoorbeeld de camera snel ronddraait.
Check de volledige analyse in de video hieronder of op Eurogamer.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
7 aug 23 om 16:40
#11016
3929 XP | 684 comments
Geen verrassingen, denk ik zo.
Vind persoonlijk de pop-in van models in de verte een klein beetje storend, maar meestal kijk je niet zo ver weg dus dat overkomt me niet heel vaak