Fan maakt teaser van The Wind Waker in unreal engine en het is prachtig

  • Media

  • 6 aug 21 om 10:34

  • Kitty

  • 6

Een fan heeft een teaser van The Legend of Zelda: The Wind Waker gemaakt, van hoe het spel zou uitzien als het was gemaakt in Epic Games’ Unreal Engine. 

Het is meteen een heel andere feel, maar het ziet er prachtig uit:

De video is online gedeeld door de Braziliaanse artiest Vitor Maccari (vertaald):

Dit is mijn eerste persoonlijke project met behulp van Unreal Engine. Ik deed het voor educatieve doeleinden en natuurlijk voor de lol. Ik heb de animatie en de 3D assets hergebruikt van een korte film die ik een paar maanden geleden heb gemaakt. Ik heb ook wat nieuwe assets gemodelleerd, zoals gras, palmbomen en rotsen.

Wat denk je, zou jij zo het hele spel wel eens willen spelen?

Bron:

Like dit bericht:

Recente artikelen

Monolith Soft zoekt nieuwe programmeurs

2

Nieuws Monolith Soft zoekt nieuwe programmeurs

01-05-2024

1

Rik

Nintendo gaat eigen aandelen terugkopen voor 900 miljoen dollar

0

Nieuws Nintendo gaat eigen aandelen terugkopen voor 900 miljoen dollar

06-08-2021

2

Kitty

Jeroens Verzamelhoek: Verzamelwoede

13

Column Jeroens Verzamelhoek: Verzamelwoede

06-08-2021

2

Jeroen

Discussieer met ons mee! 6

Cassis

6 aug 21 om 10:47

#1039‍

321 XP | 55 comments

Zou mooi zijn als dit een echte game was

willem

6 aug 21 om 10:59

#1040‍

379 XP | 45 comments

Misschien ben ik simpelweg in de minderheid, maar ik vind dit dus echt compleet levenloos. De dynamiek ontbreekt en met een paar simpele lichteffecten lijkt het misschien cinematisch, maar het mist de kleur, de energie en de expressie van Wind Waker zelf. Maar goed, ik heb dat wel vaker als kritiek op alle 'unreal engine' video's zoals die van Super Mario 64, Ocarina of Time en Sonic een paar jaar terug. Leuk als een showcase, maar echt niet meer dan dat.

Fl@ppy

6 aug 21 om 12:02

#1041‍

2791 XP | 540 comments

Ik zie wat je bedoelt, maar ik denk niet dat dat aan de engine ligt.

N2up

6 aug 21 om 13:10

#1046‍

1424 XP | 278 comments

Ik ben t met je eens. Maar ik neem aan dat dat inderdaad niet aan de engine ligt, maar aan dat t vaak door 1 persoon gemaakt wordt en die juiste feel re-creeren kost gewoon te veel tijd en moeite voor die persoon die t toch alleen als showcase gebruikt.

Garrus

6 aug 21 om 22:34

#1058‍

1576 XP | 287 comments

Mee eens. Het ziet er op de een of andere manier zelfs creepy uit

rob1N

7 aug 21 om 19:43

#1069‍

5421 XP | 1044 comments

Ik zou dit zoveel meer waarderen dan cell shade.