Seizoen 3 aflevering 6 - Dubbele dosis pret met Nintendo Direct en Metroid Dread

  • Podcast

  • 29 sep 21 om 06:30

  • Dreon

  • 5

Dit keer praten we uitgebreid over de Nintendo Direct en de hands-on sessie met Metroid Dread.

Tijdens onze laatste podcast bespraken we de vele geruchten die rondgaan met betrekking tot de Game Boy naar Nintendo Switch Online, de nieuwe Nintendo Direct en No More Heroes 3. Dit keer gaan we het hebben over de Nintendo Direct van afgelopen week en de hands-on sessie met Metroid Dread.

Je kunt N1 Podcast S03A06 hieronder, op Spotify of Soundcloud beluisteren. Via Soundcloud kun je het bestand eventueel ook downloaden. Alle afleveringen van de N1 podcast zijn ook te beluisteren via Spotify. Gooi je het liever in je RSS feed reader? Dat kan ook. Gebruik de link en krijg de nieuwste updates automatisch binnen. Je kunt ook alle afleveringen beluisteren op iTunes en de Apple Podcasts app. Uiteraard kun je N1 Podcast intypen en ons zo vinden, maar je kunt ook van deze link gebruik maken!

Like dit bericht:

Over Dreon

Liefhebber van JRPG's als Xenoblade Chronicles maar ook westerse RPG's zoals Baldur's Gate en Divinity: Original Sin 2. Verder is hij nog steeds groot fan van Zelda, zelfs zo erg dat hij Majora's Mask op zijn rug heeft laten tatoeëren. Als PR Manager zorgt hij voor de contacten met uitgevers en gamebedrijven, verder maakt hij ook graag video's waarin hij af en toe zelfs in een roze hemd te zien is.

Lees meer over Dreon

Recente artikelen

Zien: Universal doet Super Nintendo World (Florida) uit de doeken

0

Nieuws Zien: Universal doet Super Nintendo World (Florida) uit de doeken

02-05-2024

2

Rik

Super Mario Bros-film uit 1993 prijkt bovenaan Amazon charts

5

Nieuws Super Mario Bros-film uit 1993 prijkt bovenaan Amazon charts

29-09-2021

2

Mitch

VS: Enorme Arcanine-knuffel te koop bij Pokémon Center

2

Nieuws VS: Enorme Arcanine-knuffel te koop bij Pokémon Center

29-09-2021

2

Rik

Discussieer met ons mee! 5

Samus

29 sep 21 om 11:09

#1654‍

596 XP | 106 comments

Leuke podcast weer! Bomvol informatie, en de discussies zijn leuk om aan te horen. Misschien heb ik het gemist, maar wat vonden jullie eigenlijk van de Direct zelf? Goed Direct, matige Direct?

Mitch

29 sep 21 om 11:29

#1656‍

3075 XP | 478 comments

Tof om te horen man, ik vond m ook weer erg leuk om te doen. Wel een beetje chaos soms omdat het even wennen was met een vierde persoon erbij, maar als we dat vaker gaan doen komt dat ook wel goed!

De Direct vond ik zelf super, goede reveals, veel games die ik wil spelen en nul keer het woord Amiibo

Rik

29 sep 21 om 14:06

#1662‍

4717 XP | 670 comments

😈

 

Ik zei het aan het begin van de podcast geloof ik ook al even, dit was een zeer nette Direct. Wat mij betreft geen 'OMG!!1!!!'-level Direct tenzij je een Bayonetta- of Kirby-fanboy bent, maar er zijn wel eens slechtere E3-Directs geweest dus hier kan je als fan alleen maar blij van worden.

Rik

29 sep 21 om 14:08

#1663‍

4717 XP | 670 comments

Wat was eigenlijk jouw favoriete onderdeel van de Direct, Samus? 

Samus

30 sep 21 om 09:53

#1687‍

596 XP | 106 comments

Mijn favoriete onderdeel was denk ik toch wel eindelijk footage te zien krijgen van Bayonetta 3. Je zou zeggen - gebaseerd op mijn username - dat het footage was van Metroid Dread, maar ik probeer zo min mogelijk te lezen/zien en dat ik het lekker allemaal zelf kan ervaren