Eindelijk, de Nintendo Switch 2 is volledig onthuld en Dreon heeft er zelfs al op gespeeld!
Edit: De stream is geweest, kijk en of luister ‘m hieronder terug!
Oorspronkelijk bericht:
Dreon, Mitch en Robin gaan zondag om 20:30 uur live op Twitch om samen met jullie de Nintendo Switch 2 te bespreken. Wat vonden we van de presentatie? Hoe is het om Metroid Prime in 4K te spelen? En gaat Nintendo serieus 90 EURO vragen voor Mario Kart? Kortom: er is een bom aan Nintendo-nieuws ontploft en Dreon mocht op de Nintendo Switch 2 spelen in Parijs. Deze aflevering wil je dus niet missen
Zet dus zondag 6 april om 20:30 in je agenda en chat gezellig mee!
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
5 apr 25 om 08:22
6191 XP | 740 comments
Oorspronkelijk keek ik na de Nintendo Direct van vorige week al uit naar de podcast maar na de Nintendo Switch 2 Direct die bomvol met aankondigingen en een stortvloed aan informatie bleek te zitten en de daarop volgende geschokte reacties op de prijs ben ik zeer benieuwd naar jullie enthousiaste en kritische meningen over de vette games met in mijn ogen absurd hoge prijzen.
8 apr 25 om 15:03
147 XP | 13 comments
Ik heb de switch 2 vandaag besteld .Ik vindt prijs voor de switch niet zo hoog .90 euro voor een game wel.
9 apr 25 om 22:16
109 XP | 20 comments
Ik kijk ook zeer uit naar de Nintendo Switch, helaas door op de verkeerde Mediamarkt pagina te kijken, niet kunnen pre-orderen. Hopelijk zijn er nog genoeg in de winkel op launch day, maar ik vrees dat ik de Switch 2 niet op dag 1 in mijn bezit heb, dan zou ik zo balen.