switch 2 bespreken in de N1-UP podcast

Kijken: Nintendo Switch 2, Mario Kart, Donkey Kong, Metroid en Meer in de N1-UP Podcast!

• Podcast

• 4 apr 25 om 11:07

• Mitch

• 3

Eindelijk, de Nintendo Switch 2 is volledig onthuld en Dreon heeft er zelfs al op gespeeld!

Edit: De stream is geweest, kijk en of luister ‘m hieronder terug!

Oorspronkelijk bericht:
Dreon, Mitch en Robin gaan zondag om 20:30 uur live op Twitch om samen met jullie de Nintendo Switch 2 te bespreken. Wat vonden we van de presentatie? Hoe is het om Metroid Prime in 4K te spelen? En gaat Nintendo serieus 90 EURO vragen voor Mario Kart? Kortom: er is een bom aan Nintendo-nieuws ontploft en Dreon mocht op de Nintendo Switch 2 spelen in Parijs. Deze aflevering wil je dus niet missen

Zet dus zondag  6 april om 20:30 in je agenda en chat gezellig mee!

Luister de N1-UP Podcast

Je luistert de N1-UP Podcast ook terug via Spotify Apple en Soundcloud! Gooi je het liever in je RSS feed reader? Dat kan ook. Gebruik deze link en krijg de nieuwste updates automatisch binnen, via bijvoorbeeld YouTube Music. Wij proberen altijd om de episode 1 á 2 dagen na de uitzending toe te voegen.

Wil je met ons napraten over de aflevering? Dan zijn we altijd in voor een babbel via onze Discord, het altijd gezellige N1-UP Koopa Café!

Like dit bericht:

Over Mitch

Mitch houdt van Nintendo, maar schuwt kritiek op het bedrijf niet. Als Community Manager houdt hij de sfeer op N1 graag relaxed en gezellig. Je mag hem altijd uitdagen voor een potje Smash of Mario Party in de N1-Discord!

Lees meer over Mitch

Recente artikelen

Donkey Kong Bananza-video teast mogelijke terugkeer Animal Buddy

0

Media Donkey Kong Bananza-video teast mogelijke terugkeer Animal Buddy

30-04-2025

0

Jeroen

Nintendo Switch 2 Edition Games prijzen bekend in Japan

1

Nieuws Nintendo Switch 2 Edition Games prijzen bekend in Japan

04-04-2025

2

Evelyne

Professor Layton and the New World of Steam krijgt ook een Switch 2-versie

2

Nieuws Professor Layton and the New World of Steam krijgt ook een Switch 2-versie

04-04-2025

2

Rik

Discussieer met ons mee! 3

Tamadachi

5 apr 25 om 08:22

#16361‍

6191 XP | 740 comments

Oorspronkelijk keek ik na de Nintendo Direct van vorige week al uit naar de podcast maar na de Nintendo Switch 2 Direct die bomvol met aankondigingen en een stortvloed aan informatie bleek te zitten en de daarop volgende geschokte reacties op de prijs ben ik zeer benieuwd naar jullie enthousiaste en kritische meningen over de vette games met in mijn ogen absurd hoge prijzen.

vaaltje

8 apr 25 om 15:03

#16429‍

147 XP | 13 comments

Ik heb de switch 2 vandaag besteld .Ik vindt prijs voor de switch niet zo hoog .90 euro voor een game wel.

deejaydadream

9 apr 25 om 22:16

#16467‍

109 XP | 20 comments

Ik kijk ook zeer uit naar de Nintendo Switch, helaas door op de verkeerde Mediamarkt pagina te kijken, niet kunnen pre-orderen. Hopelijk zijn er nog genoeg in de winkel op launch day, maar ik vrees dat ik de Switch 2 niet op dag 1 in mijn bezit heb, dan zou ik zo balen.