Terugkijken - N1-Podcast Live!

  • Livestream

  • 23 apr 22 om 18:31

  • Dreon

  • 2

Deze week zat vol met nieuws dat besproken moet worden!

maandag om 20:30 zitten Dreon, Mitch, Robin en Mink er weer helemaal klaar voor om je te voorzien van het laatste nieuws en hun ongefilterde meningen. We gaan het hebben over de nieuwe releasedata van Xenoblade Chronicles 3 en Splatoon 3, GBA games naar Nintendo Switch Online en Fire Emblem Warriors: Three Hopes. Heb je verdere vragen voor de redactie? Laat ze achter in de comments hier onder of stuur ze tijdens de live-uitzending op Twitch!

Like dit bericht:

Over Dreon

Liefhebber van JRPG's als Xenoblade Chronicles maar ook westerse RPG's zoals Baldur's Gate en Divinity: Original Sin 2. Verder is hij nog steeds groot fan van Zelda, zelfs zo erg dat hij Majora's Mask op zijn rug heeft laten tatoeƫren. Als PR Manager zorgt hij voor de contacten met uitgevers en gamebedrijven, verder maakt hij ook graag video's waarin hij af en toe zelfs in een roze hemd te zien is.

Lees meer over Dreon

Recente artikelen

Hoofdafbeelding bij Nintendo Switch 2-aankondiging volgt binnen een jaar

3

Nieuws Nintendo Switch 2 wordt binnen een jaar aangekondigd

07-05-2024

1

Erik

Sla een hole in one met trailer Mario Golf op Nintendo Switch Online+

0

Media Sla een hole in one met trailer Mario Golf op Nintendo Switch Online+

23-04-2022

8

Dennis

Speciale Dracovish voor gelimiteerde tijd verkrijgbaar in Sword / Shield

0

Nieuws Speciale Dracovish voor gelimiteerde tijd verkrijgbaar in Sword / Shield

23-04-2022

7

Evelyne

Discussieer met ons mee! 2

deejaydadream

24 apr 22 om 12:16

#4674‍

45 XP | 9 comments

Ik vind de switch van Xenoblade 3 en splatoon 3 wel een goede keuze. Waarom? Als Splatoon 3 op 29 juli uit zou komen en Xenblade 3 op 9 september, dan spelen nog vele splatoon 3 (deze gamespelen de meeste toch wel veel de eerste 3 maanden). Dus nu Dat Xenoblade 3 eerst uitkomt, heb je de kans dat meer mensen deze game kopen, tot Splatoon 3 er is.Ik ben een groot Xenoblade fan, deel 1 en 2 waren geweldig. X vond ik niet zo, want ik vond een heleboel niet, waardoor ik geen grote robot kon bouwen. Ook het verhaal greep me niet aan, had meer het gevoel dat het allemaal sidequest waren dan 1 groot verhaal. Xenboblade 2 heb ik gigantisch veel uren in zitten, ik ben iemand die niet zo door een spel rusched, maar gebieden goed verkent en side quest direct mee neemt.Grootste nadeel is toch wel de special edition die alleen via mynintendo te koop is, omdat ik daar 0 ervaring mee heb.

Apenknul

24 apr 22 om 12:50

#4676‍

3802 XP | 715 comments

Ik vind het wel jammer, dat Splatoon en Xenoblade 3 zijn geswitched. Technisch gezien is september nog als zomer, maar vind Splatoon 3 meer een Juli game, waar iedereen lekker spettert met supersoakers met inkt.

Xenoblade is sowieso niks voor mij, maar het lijkt me wel zo'n game die je best chill speelt als je thuis komt van school of werk.