Hoe doe ik mee met de N1-UP Pubquiz?
Je bent vast niet de enige als je denkt: “Wat leuk! Hoe doe ik mee?”. Nou, allereerst door naar onze Twitch pagina te gaan op vrijdag 21 februari om 20:00. Dan ben je ruim op tijd voor alle voorbereidingen en om alvast een gezellig kopje koffie met de community en crew te drinken.
De echte quiz start om 20:30 en zal waarschijnlijk een goede anderhalf uur duren. De quiz wordt uitgezonden op het Twitch-kanaal en iedereen kan hier aan deelnemen. We gebruiken daarvoor een speciale Powerpoint-presentatie in combinatie met de service Kahoot. Hiervoor heb je geen speciale login-informatie nodig en hoef je alleen maar een gebruikersnaam en e-mailadres op te geven tijdens de voorbereiding van de pubquiz. Dit blijft anoniem voor andere deelnemers, maar wordt wel gedeeld met de N1-UP-redactie voor het contacteren van winnaars.
LET OP: ALS JE NIET JE TWITCH-GEBRUIKERSNAAM EN EMAILADRES INVULT KAN JE WEL MEEDOEN MET DE QUIZ, MAAR MAAK JE GEEN KANS OP DE PRIJZEN!
Hoe werkt de N1-UP Pubquiz?
Tijdens de quiz beantwoord je vragen op je telefoon of computer door multiple-choice antwoorden te geven, open antwoorden in te vullen of door getallen in te vullen. Voor elke vraag heb je minimaal 30 seconden de tijd om een antwoord in te vullen. De gehele pubquiz bestaat uit meerdere rondes met unieke Nintendo-gerelateerde vragen. Sommige vragen zijn inkoppertjes en andere zijn echt expert-vragen. Het enige advies wat ik je van tevoren kan geven is om lekker even terug te bladeren door de N1-UP-artikelen van dit jaar en je Nintendo-kennis goed op te krikken!
De pubquiz wordt gepresenteerd door Dreon en Robin, maar ook verscheidene andere redactieleden zullen hun gezicht laten zien. Redactieleden mogen deelnemen aan de quiz (en we gaan ook zeker een onderlinge ranglijst delen met jullie) maar maken geen kans op prijzen tijdens hun deelname. Over de vragen en antwoorden hoef je je geen zorgen te maken, die zijn achter de schermen samengesteld door een paar redactieleden.
Vorige keer was een groot succes, en we kijken er naar uit om er weer een hele leuke avond van te maken.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
7 feb 25 om 11:33
3325 XP | 523 comments
LET's GO!
18 feb 25 om 10:50
5904 XP | 699 comments
Het is bijna vanzelfsprekend dat ik met mijn brede Nintendo kennis mee ga doen aan de N1-UP Pubquiz op de komende vrijdag maar ik vraag mij wel af of Kahoot net zo goed gaat werken als Peardeck.