Terugkijken - Nintendo Direct Live Reacties

  • Livestream

  • 8 feb 23 om 14:01

  • Mitch

  • 4

Heeft iedereen zijn bingokaart binnen handbereik?

Het was een gezellige stream met zowel redactieleden als communityleden die hun stem lieten horen!

 

Wees welkom in het Koopa Café!

Join onze N1 community in het gezellige Koopa Café! Pak een drankje erbij en geniet van goede gesprekken met bezoekers en gezellige stream-avonden met de crew! Het Koopa Café streamt iedere week op Twitch, heeft een eigen podcast én is 24/7 open op Discord. Hier vind je ook gemakkelijk andere Nintendo-fans om Mario Kart, Party, Pokémon, Smash, Splatoon, Rocket League en meer mee te spelen! Heb je nog geen account voor Discord? Dan kun je jezelf gratis aanmelden via deze link: discord.com/register

Tot vanavond!!

Like dit bericht:

Over Mitch

Mitch houdt van Nintendo, maar schuwt kritiek op het bedrijf niet. Als Community Manager houdt hij de sfeer op N1 graag relaxed en gezellig. Je mag hem altijd uitdagen voor een potje Smash of Mario Party in de N1-Discord!

Lees meer over Mitch

Recente artikelen

Nieuwe Zelda: Tears of the Kingdom-merch onthuld voor Japan

0

Nieuws Nieuwe Zelda: Tears of the Kingdom-merch onthuld voor Japan

27-04-2024

0

Thijmen

Hoofdafbeelding bij Mario Kart 8 Deluxe laat je racen in Nederland

6

Nieuws Mario Kart 8 DLC voegt Yoshi's Island-circuit én Birdo toe

08-02-2023

7

Thijmen

gameproeverij kirby adventure

6

Special Game Proeverij #1 - Speel mee met Kirby's Adventure!

08-02-2023

9

Mitch

Discussieer met ons mee! 4

Tamadachi

8 feb 23 om 14:37

#8617‍

5155 XP | 640 comments

Zeer tof dat Mitch deze eerste Nintendo Direct van 2023 gaat livestreamen en van live commentaar gaat voorzien! Vanavond kijk ik zeker in het Koopa Café live mee vanwege je scherpe analyses en aanstekelijke enthousiasme!

Maurice

8 feb 23 om 19:08

#8625‍

2706 XP | 189 comments

Ik ga ook kijken! Ik ben alleen niet aanwezig in de chat, want ik heb geen Twitch account. 

Paul

9 feb 23 om 18:36

#8690‍

3799 XP | 658 comments

Ik kon er helaas niet live bij zijn, maar ik heb wel genoten van de Direct en zo te horen jullie ook!

Rik

11 feb 23 om 00:19

#8741‍

4694 XP | 668 comments

"Over Professor Layton: Ik denk dat Rik van de redactie sowieso uit zijn bol is gegaan door Layton"

Can confirm, stem die ik niet ken. Can confirm!