Beleef (opnieuw) de magie van de heks in de aanloop naar de launch van Bayonetta 3!
De komende paar weken speel ik iedere stream een paar hoofdstukken van Bayonetta 2 en ik vind het enorm tof om die ervaring met jullie te delen. Vanavond beginnen we met part 2, waarin we eindelijk Bayonetta’s versie van het eeuwige vagevuur gaan beleven. Een tripje naar de hel, dus!
Maar er is meer! Direct na de Bayo 2 stream, om 22:00, kijken we ook samen live naar de eerste beelden van de Super Mario film en gaan we daar nog lekker even over doorkletsen.
Dubbel hype dus! De reis begint 6 oktober om 20:30 op Twitch!
Terugkijken? Dat kan hieronder!
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
28 sep 22 om 19:24
2208 XP | 359 comments
wanneer Bayonetta cosplay Mitch ?
28 sep 22 om 19:34
3155 XP | 492 comments
Daar wacht ik even mee tot onze Patreon live staat
28 sep 22 om 20:06
3518 XP | 524 comments
Bayonetta 2 is zeer goed. Kijk uit naar wat 3 gaat doen
29 sep 22 om 10:18
2996 XP | 552 comments
Gaaf! Leuk om jullie Let's Plays te zien doen. En beginnen met Bayonetta is een uitstekende keuze, wat een top game!
29 sep 22 om 14:26
3891 XP | 449 comments
Nog steeds een serie waar ik niet echt inkom. Eerst deel 1 en 2 gekocht op de Wii U. Daarop enkele keren deel 1 opgestart, maar het wist mij nog niet echt te grijpen. Toen kwam de Nintendo Switch-uitgave, waarbij ik de Wii U games verkocht om de nieuwe uitgave te halen. Toen gebeurde hetzelfde, dus ik heb Bayonetta nog amper gespeeld en het tweede deel dus nooit. Misschien ligt het mij niet zo. Of misschien...
Misschien moet ik vanavond een stukje meekijken. Mogelijk ontdek ik dan wat de aantrekkingskracht van Bayonetta is. Laat maar eens zien wat er zo geweldig is aan Bayonetta-games, Mitch! Heb de games tot nu toe gehaald om de hoge verwachtingen. Helaas waren het (nog) niet de mijne. Wie weet, kan dat nog veranderen en heb ik hier gewoon een opstapje nodig.