Vanavond 20:30 - Rocket League Stream in het Koopa Café

  • Livestream

  • 17 jul 22 om 14:56

  • Mitch

  • 0

Het wordt warm weer, dus raketjes staan op het menu.

A.s. dinsdag om 20:30 hebben we weer een Game & Chill-sessie in het Koopa Café. Hoewel ik er zelf weinig ervaring mee heb, kreeg ik vanuit de community de vraag om toch maar eens Rocket League te streamen. Verwacht dus een boel geklungel en gestuntel, terwijl jullie mij de game leren.. als dat maar goed gaat! Dus zet een goede pot koffie of (ijs)thee en doe lekker mee.. of kom hangen in de chat!

De Raket Liga begint dinsdag 19 juli om 20:30 op Twitch!

Rocket League twee auto's en een voetbal

Oh jongens, ik ben zo heerlijk slecht in deze game… maar ik ga ‘m speciaal voor jullie installeren.

Praat mee in het Koopa Café!

Join onze community in het gezellige Koopa Café! Bestel een drankje aan de bar en geniet van goede gesprekken met bezoekers en gezellige stream-avonden met de crew! Het Koopa Café streamt iedere week op Twitch, heeft een eigen podcast én is 24/7 open op Discord. Hier vind je ook gemakkelijk andere Nintendo-fans om Mario Kart, Party, Pokémon, Smash, Fall Guys, Rocket League en meer mee te spelen! Heb je nog geen account voor Discord? Dan kun je jezelf gratis aanmelden via deze link: discord.com/register

Tot dinsdag!

Like dit bericht:

Over Mitch

Mitch houdt van Nintendo, maar schuwt kritiek op het bedrijf niet. Als Community Manager houdt hij de sfeer op N1 graag relaxed en gezellig. Je mag hem altijd uitdagen voor een potje Smash of Mario Party in de N1-Discord!

Lees meer over Mitch

Recente artikelen

Hoofdafbeelding bij Wat speel jij dit weekend van 4 mei

3

Special Wat speel je dit weekend? [4 mei]

04-05-2024

3

Erik

Bayonetta 3 neemt 15GB ruimte in beslag

3

Nieuws Bayonetta 3 neemt 15GB ruimte in beslag

17-07-2022

3

Rik

Cuphead – The Delicious Last Course – een uiterst mieters toetje

0

Review Cuphead - The Delicious Last Course – een uiterst mieters toetje

17-07-2022

6

Ness

Reageer als eerste!